داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

پرسپولیس با دست پر از قطر برمی‌گردد؟ | پرواز سرخ‌ها به سوی جام

  • کد خبر: ۵۲۶۱۰
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
  • ۱
پرسپولیس با دست پر از قطر برمی‌گردد؟ | پرواز سرخ‌ها به سوی جام
کاروان پرسپولیس از امروز در قطر برای قهرمانی تمرین می‌کند تا در نهایت با برگزاری بازی حساس مقابل نماینده کره جنوبی تکلیف قهرمان آسیا مشخص شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ کاروان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از سفر به قطر در هتل محل اقامت خود قرنطینه شد. کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت‌۱۴ دیروز برای حضور در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از طریق فرودگاه مهرآباد و با پروازی چارتری، ایران را به مقصد دوحه قطر ترک کرد. سرخ‌پوشان کشورمان بعد از پروازی که کمتر از ۲ ساعت به طول انجامید، به قطر رسیدند و بار دیگر از همه اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم تست کرونا گرفته شد و حالا همه کاروان این تیم در قرنطینه به سر می‌برد.

حضور اینستاگرامی آل‌کثیر در کاروان پرسپولیس

عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران، با انتشار عکسی که سیامک نعمتی، بازیکن قرمزها، در هواپیما گرفته بود، در استوری اینستاگرامش برای بازیکنان و اعضای کادر فنی هنگام سفر به قطر آرزوی موفقیت کرد. عیسی آل‌کثیر که بعد از گل‌زنی در دیدار نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پاختاکور ازبکستان با شادی گلش جنجالی شد، طبق نظر کنفدراسیون با محرومیت از همراهی تیم در دیدار بعدی این تیم مقابل النصر عربستان مواجه شد. حکم نهایی برای محرومیت مهاجم پرسپولیس با اتهام توهین نژادپرستانه، دوری شش‌ماهه وی از همراهی تیم بود. حکم محرومیت عیسی آل‌کثیر از همراهی پرسپولیس باعث شده تا او نه‌تن‌ها از تمرین در کنار تیم به‌مدت ۶ ماه محروم بماند، بلکه اکنون طی این ابلاغ او قادر به حضور در کاروان تیم برای سفر به دوحه نبود و از بازی فینال حتی به‌عنوان تماشاگر نیز محروم بود.

پرسپولیس بدون مدیر در قطر

کاروان پرسپولیس در‌حالی دیروز تهران را به مقصد دوحه ترک کرد که در پرواز چارتر این تیم، تمام اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه غیر از مهدی رسول‌پناه حضور دارند. رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در‌حالی سرخ‌پوشان را برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا همراهی نمی‌کند که در مسیر رسیدن این تیم به دیدار نهایی این رقابت‌ها سرپرستی باشگاه را بر‌عهده داشت؛ اما به‌دلیل انتشار فیلم صحبت‌های او علیه یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم، مجبور به استعفا شد. همین موضوع باعث قهر گل‌محمدی و تنی چند از بازیکنان با رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس شد تا رسول‌پناه جایی در بین مسافران این باشگاه برای تماشای فینال نداشته باشد.

پرسپولیس و اولسان در یک هتل!

کاروان پرسپولیس که دیروز تهران را به مقصد دوحه ترک کرد، قرار است در هتل تورج اقامت خود را تا روز فینال پشت‌سر بگذارد. قرار است کاروان تیم پرسپولیس در هتل تورج (المشعل) دوحه اقامت کند. نکته جالب‌توجه این است که تیم اولسان‌هیوندای کره‌جنوبی، رقیب شاگردان یحیی گل‌محمدی در فینال هم در همین هتل اقامت دارد. این هتل پنج‌ستاره و فوق‌العاده مجهز، در کنار ورزشگاه بین‌المللی خلیفه و کمپ اسپایر قرار دارد و به نظر می‌رسد سرخ‌پوشان از زمین‌های تمرینی این مرکز مدرن برای برگزاری تمرینات خود استفاده می‌کنند. البته پیش‌تر مدیران تیم فوتبال پرسپولیس در مکاتباتی که با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتند، از مسئولان این رقابت‌ها خواستند تا ۲ تیم را در یک هتل اسکان ندهند که روز گذشته مشخص شد این درخواست به ثمر نرسیده است.

خوش‌بینی سرخ‌ها به فینال

محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع میانی موفق پرسپولیس طی دیدار‌های اخیر، درحالی‌که این تیم خود را مهیای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌کند، درباره آخرین وضعیت سرخ‌پوشان این‌طور گفت: خداراشکر تمرینات خوبی را برگزار کردیم و بازی‌های تیم‌های شرق آسیا را هم آنالیز کردیم، تیم‌ها خیلی قوی هستند و تیمی که به فینال صعود می‌کند، شرایط خیلی خوبی دارد و با قدرت در این رقابت‌ها حاضر شده است و ما به‌عنوان نماینده غرب آسیا تقابل سختی با حریفمان در فینال خواهیم داشت.
 
کنعانی‌زادگان درباره شرایط بازیکنان پیش از دیدار فینال هم گفت: ما خط حمله‌ای قوی داریم و خط دفاعی‌مان هم خوب بوده است و کلین‌شیت داشته‌ایم. ما در دفاع از حمله و هافبک و دفاع خوب عمل کردیم و توانستیم خوب دفاع کنیم، خط حمله خوب و قوی هم داریم، ان‌شاءا... با یک نتیجه خوب به ایران برگردیم. مدافع ملی‌پوش پرسپولیس همچنین به قولی که برای رسیدن به قهرمانی در آسیا برای تراشیدن موهایش داده بود هم اشاره کرد و گفت: ان‌شاءا... ما در فینال پیروز شویم و به قولی که داده‌ام، عمل خواهم کرد. کمال کامیابی‌نیا هم جزو بازیکنانی بود که در سال‌های اخیر یکی از ارکان موفقیت این تیم بوده است.
 
کامیابی‌نیا با اشاره به حضور قبلی این تیم در فینال لیگ قهرمانان و ناکامی در دستیابی به جام، این‌بار انگیزه تیمش را چند‌برابر توصیف کرد: فکر می‌کنم انگیزه ما نسبت به ۲ سال پیش مقابل کاشیما که نایب‌قهرمان شدیم، هزار‌برابر است و امیدوارم جام را به مردم ایران هدیه بدهیم. وی افزود: این جام هم برای فوتبال کشور خوب است و هم برای لیگ. همه تیم‌ها آرزو دارند که به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند و ما هم الان در فینال هستیم و امیدوارم جام را به‌راحتی از دست ندهیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شکیبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
ایشالا که باجام قهرمانی اسیا برگردید با غیرتا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->